Familien Simonsen`s hjemmeside

Her kan du skrive om jeres ture med autocamperen
Besvar
Jac
Geografisk sted: Viborg

Familien Simonsen`s hjemmeside

Indlæg af Jac » 2011-06-16 14:12

Ideen fødes:

Mange vil spørge sig selv , hvordan vi tør, hvad med sikkerheden, hus, job mm.

Hvornår fik vi denne vanvittige ide - det gjorde vi faktisk på vores sommerferie, i år - 2005 - som gik til Riis-camping i Jylland. Her fik pladsen besøg af "sommercaravanen" som repræsenterede en stribe af lækre campingvogne samt en autocamper. Jeg har aldrig været tilhænger af autocamperen, hvorimod Jan synes det er helt vildt spændende. Nå, men Jan havde smugkikket mens vi andre så ballonshow - og bagefter måtte vi andre nødtvungen ind og se. Det blev så starten på det hele - vi blev fuldstændig fyr og flamme og gjorde allanskens for om vi kunne skifte campingvognen ud med dette smarte rullende feriehus.

Hjemme skete et og andet på arbejdsfronten og mæt af folks skæbner gjorde at vi tog beslutningen om at vi ikke ville vente til pensionsalderen, for hvem ved om hvordan livet ser ud til den tid og så ville vi gerne opleve noget spændende med, det bliver så de 2 mindste af børnene.

Lang tid går med at jagte landet rundt for at finde netop den vogn som svarer til vore forventninger og som ikke indeholder for mange kompromiser.

En rund fødselsdag i familien fejres i Jylland og her benytter vi så resten af weekenden på endnu engang at lede - og hos AUTOCAMP i Tilst finder vi ønskevognen. Nu flytter jeg mig altså ikke siger Jan, mens han salig i blikket sidder på bilens førersæde.

Se mere på link:
http://www.4paatur.dk/index.html

Besvar